sports bh meget store bryster
Du læser en tråd i debat > gode rådtynd74
re: sports bh meget store bryster
hej
prøv at søg på TIMARCO. de har alt muligt lækkert af undertøj og sports bh . mange forskellige mærker, incl sloggi ;-)
hilsen Lise
prøv at søg på TIMARCO. de har alt muligt lækkert af undertøj og sports bh . mange forskellige mærker, incl sloggi ;-)
hilsen Lise
14 år28. september 2010 kl. 15:33
christinatrille (slettet)
Jeg har selv den her sports bh (et forældet link til wondersport.dk er blevet fjernet) fra Royce. Den er god, støtter fint til over brystet og fås til en M skål.
14 år29. september 2010 kl. 10:53
Rov (slettet)
Jeg kan anbefale Purelime Compression Bra, (tilbud pt. paa Workoutshop.dk forresten). Den er virkelig bedste sports BH jeg nogensinde har proevet. Jeg traener meget dans og hop, men mine bryster hopper overhovedet ikke med, og den strammer ikke ind som mange andre, OG de gaar gaar op til 100 J. (Hoejeste jeg har brugt var 90 D, men den stoettete super).
14 år30. september 2010 kl. 10:59
bruger slettet
Jeg bruger størrelse F og har købt min i hunkemøller. Jeg kan ikke huske mærket på den.
Jeg bryder mig ikke om at købe BH'er på nettet, jeg vil helst prøve dem inden jeg køber så derfor valgte jeg at gå ind i en rigtig butik.
Jeg bryder mig ikke om at købe BH'er på nettet, jeg vil helst prøve dem inden jeg køber så derfor valgte jeg at gå ind i en rigtig butik.
14 år1. oktober 2010 kl. 12:08
bruger slettet
14 år1. oktober 2010 kl. 16:13
diddlemus
mange tak for svarene..
jeg ligger selv på en 75 J og tror enda jeg skal lidt større op så hvis nogen der op af ha nogen gode bud skal kom gerne med dem :-)
christinatrille...
hvordan sys du den er i brug
jeg ligger selv på en 75 J og tror enda jeg skal lidt større op så hvis nogen der op af ha nogen gode bud skal kom gerne med dem :-)
christinatrille...
hvordan sys du den er i brug
14 år1. oktober 2010 kl. 23:53
tibia (slettet)
hejsa jeg bruger str H og har købt i fit 4 figth , den fungere godt
VH tibia
VH tibia
14 år5. oktober 2010 kl. 16:10
diddlemus
oki vil jeg da lige lurer :-) takker
14 år6. oktober 2010 kl. 11:07
diddlemus
der var desværre ikke noget andre der har et bud
14 år11. oktober 2010 kl. 12:41
nå til det ville hører hvor i med meget store bryster køber jeres sports bh'er der holder på det som de skal håber nogen kan hjælpe