motivation

Du læser en tråd i debat > gode råd

motivation
jeg har forsøgt at tabe mig 1000 gange og prøve mange mange forskellige metoder og skal nu tabe mig 30 kg jeg har set lyset ved at læse en masse motivationsbøger og så ellers følge Lene hansson synes det er der man har mindst afsavn det har taget mig lang tid men har endelig indset at det der mangler er motivationen og det hjælper altså virkelig virkelig at læse om motivation
14 år10. august 2010 kl. 22:18
re: motivation
Hvor er det godt at du har fundet noget som virker for dig. Mmen hvad er motivationsbøger? Er det fx bøger om visualisering eller positiv tænkning? Eller er det slankebøger?

Jeg bliver motiveret af at læse slankebøger eller bøger om motion. Der står også nogen gange noget om motivation, men det er let noget meget luftigt noget.
14 år11. august 2010 kl. 08:48
den absolut bedste bog hedder slank dig let det har virkelig gjort det for mig, det er en bog hvor man arbejder med sin motivation mens man læser den burde alle læger give til overvægtige i stedet for piller eller operationer DEN VIRKER!!! ellers har jeg bare søgt på det lokale biblioteks hjemmeside efter motivation og vægttab og fundet en masse gode bøger men altså ingen stikker "slank dig let"(succes med dit vægttab)
14 år11. august 2010 kl. 21:31
Okay, det lyder meget inspirerende. :-)
14 år11. august 2010 kl. 22:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });