nem og lækker mad

Du læser en tråd i debat > gode råd

nem og lækker mad
Jeg har fundet en metode der nemt hjælper mig med at tabe mig: Grød!
Det hele startede med at jeg fik en pose Irma grød nr 2, som jeg spiste en portion af hver morgen. Det mættede rigtig godt, men da posen var tom syntes jeg at det var lidt dyrt. Jeg kiggede derfor på posen og besluttede at eksperimentere:) Jeg er blevet ret glad for at putte quinoa i grød, da det giver lidt mere protein, og sammen med boghvede eller havregryn giver det god smag. Jeg har også prøvet Irmas grød med svampe, og den er virkelig god til aftensmad. Jeg tror jeg vil bruge den som fast-food, da det kun tager et kvarter at lave. Er der andre der sidder med en god grødopskrift?
14 år20. juli 2010 kl. 22:54
re: nem og lækker mad
manna grød lavet på skummetmælk. Bare følg anvisningen på posen med mannagryn. Mmmm det smager mums. Super morgenmad.
14 år25. juli 2010 kl. 20:21
re: nem og lækker mad
rdrd, du passer for mange babyer! :-)

Tak for tippet med Irmagrøden! Nr. 5 er rigtig god!

Jeg er glad for grød, og laver gerne risengrød af grove økologiske grødris - super lækkert. En halv presset appelsin er lækkert på grød i stedet for mælk, og jeg bruger hørfrøolie og ikke smør på, hvis noget. Nødder og æbler i er også godt.
14 år28. juli 2010 kl. 15:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });