Madgrupper til lav blødsukker?

Du læser en tråd i debat > gode råd

Madgrupper til lav blødsukker?
Hej alle,

I dag er min første dag her hos mad i tal.
Jeg er 24 år og minimum 24 kilo overvægtigt.
Ydermere har jeg fundet ud af via blødprøver at jeg mangler D-vitamin(får nogle D-vitamin piller nu) og har meget lav blødsukker.
Jeg har brug for at tabe mig, både pga sunheden med især for psyken, og til trods for at jeg har droppet alt det usunde i over en måned (uden at snyde!), formår jeg ikke at tabe mig mere end et par 100 gram om ugen. Jeg er konstant træt, og har derfor svært med at tage ud og motionere. Men det har jeg fundet en plan for.
Det jeg har brug for hjælp til, er om der er nogle af jer, som kender til nogle madgrupper eller lignende for at få min blødsukker op, og som jeg ikke tager på af?

Glæder mig til at høre fra jer!
Takker!
14 år25. juni 2010 kl. 23:42
re: Madgrupper til lav blødsukker?
Hvis du har tendens til lavs blodsukker, er det vigtigt at du spiser små mellem måltider og ikke springer måltider over. Det vil sige 3 hovedmåltider samt 3 mellem måltider.
Du kan søge mere viden om lavt blodsukker på diabetes.dk , der er også madopskrifter.
Hilsen Elis.
14 år26. juni 2010 kl. 08:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });