Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!?

Du læser en tråd i debat > gode råd

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!?
Jeg er 18 år, vejer 70 kg og er 177 høj.
Jeg har tabt mig ca. 16 kg og styrketræner i fitness og derhjemme og løber også af og til.
Mit problem er, at jeg ikke ved om jeg skal tabe mig mere, eller om jeg skal spise mere for at opbygge muskler, jeg er godt tilfreds med mine armmuskler, selvom jeg ikke ville have noget imod at de blev endnu større.
Det er mere maven den er gal med, når jeg kigger ned af mig selv synes jeg at jeg ser forholdsvis fed ud, og har også nogle bollehåndtag som jeg meget gerne vil af med.
Jeg ved ikke om jeg skal prøve at tabe mig mere, eller prøve at tage noget muskelmasse på eller hvad jeg skal gøre.
Min vægt svinger heletiden mellem 67 og 72, da jeg ikke ved hvad jeg skal.
14 år10. juni 2010 kl. 22:09
re: Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!?
Hvordan træner du maven? Du skal lave core træning. Så vil du blive strammet op og dermed syne slankere. Vægt er ligegyldig.

Kh Kira Gall Henriksen
Personlig træner og kostvejleder
Fitnessdk
14 år10. juni 2010 kl. 23:14
hej, jeg er lige så høj som dig. jeg vejer 62 kilo. og min læge siger jeg er undervægtig, hun siger at min idealvægt er mellem 65-70. :D

ved ikke om det kunne hjælpe. (:
14 år11. juni 2010 kl. 11:08
så hvis du vil tabe dig mere, så kun 2-3 kilo, vil jeg sige
14 år11. juni 2010 kl. 11:09
Tak for svarene ;)
Jeg træner maven med mavebøjninger hvor jeg har benene oppe i 90 graders vinkel og tager omkring 25-30 reps i 3 sæt.
14 år11. juni 2010 kl. 13:52
Varier dine maveøvelser. Læs fx på iform.dk, eller spørg på et fitnesscenter.
14 år18. juni 2010 kl. 07:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });