Det lyder lidt som mig. Mine bukser er også for store i maven, når de passer på lårene.
Helt ærligt, så ved jeg ikke, hvad man kan gøre ved det, men hvis man er godt trænet, er lårene i det mindste faste og flotte alligevel.
#2 af Lexus (slettet)
Jeg er hverken for tyk eller for tynd, men lige tilpas :)
Dog har jeg visse problemer; Mine lår er unormalt store i forhold til min mave, jeg ved ikke om det er fedt eller muskler. Da jeg dyrker badminton 3-4 gange om ugen + springgymnastik kan det meget vel være muskler menmenmen! Andre jeg kender, som dyrker lige så meget sport som mig ser stadig normale ud! Altså, deres str på mave passer med str på lår..
Mine bluser er tit lidt for store på maven tilgengæld er mine bukser nærmest altid for små de forkerte steder, hvilket gør det meget besværligt for mig at købe nye!
Har i nogle gode råd til hvad kan jeg gøre ved det?? Altså, formindske str. på mine lår&gump lidt?
Så har jeg også nogle sideben(håndtag) som jeg også godt kunne tænke mig at få væk nu hvor det snart er bikinisæson! Kender i en god metode til det??
Håber i kan hjælpe mig ;)
P.S! Jeg kunne godt tænke mig at spise lidt mindre brød (selvom det er grovbrød er der stadig mange kulhydrater i!), kender i et godt alternativ til frokost man kan havde med som madpakke (da jeg jo stadig går i skole)?