#2 af riebech (slettet)
Krom som slankemiddel
Du læser en tråd i debat > gode rådriebech (slettet)
re: Krom som slankemiddel
Jeg tager krom sammen med fiske olie og vitaminpiller hver morgen, og jeg synes de hjaelper rigtig godt. Kan klart maerke forskel hvis jeg ikke faar mine piller med paa ferie.
Jeg har ogsaa laest paa varedeklarationen paa nogen af de der "slankepiller" og de indeholder stort set allesammen krom (og groen te).
Jeg vil da anbefale at proeve :-)
Jeg har ogsaa laest paa varedeklarationen paa nogen af de der "slankepiller" og de indeholder stort set allesammen krom (og groen te).
Jeg vil da anbefale at proeve :-)
14 år31. maj 2010 kl. 14:56
mamma_long (slettet)
Jeg har også gode erfaringer med Krom i tabletform til at tage sliklysten :)
Jeg tar det lidt i perioder :)
Jeg tar det lidt i perioder :)
14 år2. juni 2010 kl. 13:29
bruger slettet
Hvad hedder de specifikke piller og hvor køber i dem så henne ?
14 år7. juni 2010 kl. 06:31
bruger slettet
Jeg spiste en overgang for nogle år siden også chrom, men effekten røg af igen efter noget tid så jeg stoppede, men det virkede helt sikkert:-)
Pillerne kan købes i Matas og det er disse matas.dk
Jordskokker fjerner også sukkertrangen....
Pillerne kan købes i Matas og det er disse matas.dk
Jordskokker fjerner også sukkertrangen....
14 år12. juni 2010 kl. 02:35
Ywon (slettet)
Jamen lavt blodsukker goer da en sulten?
Mange har svaert ved at maerke forskel paa egentlig sult og laekkersult (jeg er selv en af dem), og naar mit blodsukker falder falder tanken paa mad, og med det, slik.
Jeg har ikke proevet chrom, men det lyder interessant. Tror jeg vil check'e og se, hvad det egentlig goer ved kroppen og hvor vidt det kan vaere en god ide at tage det evt. som tilskud. - Vil noedigt ind paa noget der ikke er godt for helbredet.
Tak for tippet! =)
Mange har svaert ved at maerke forskel paa egentlig sult og laekkersult (jeg er selv en af dem), og naar mit blodsukker falder falder tanken paa mad, og med det, slik.
Jeg har ikke proevet chrom, men det lyder interessant. Tror jeg vil check'e og se, hvad det egentlig goer ved kroppen og hvor vidt det kan vaere en god ide at tage det evt. som tilskud. - Vil noedigt ind paa noget der ikke er godt for helbredet.
Tak for tippet! =)
14 år14. juni 2010 kl. 11:21
SiriS (slettet)
Man kan jo også kigge i vitamin-mineralbalancen og se om man får nok.
14 år18. juni 2010 kl. 07:39
helmer
Jeg havde god effekt af krom da jeg tog dem en overgang.
Syntes de var gode til af udjævne det blodsukkerdyk jeg fik feks eftermiddag hvis jeg ikke spiste små måltider ofte.
Syntes de var gode til af udjævne det blodsukkerdyk jeg fik feks eftermiddag hvis jeg ikke spiste små måltider ofte.
14 år9. juli 2010 kl. 11:24
Sofie Holst (slettet)
Jeg har ikke selv prøvet chrom men har hørt at æblecidereddike skulle have samme virkning.
Nogen der har prøvet det også?
Nogen der har prøvet det også?
14 år10. juli 2010 kl. 11:56
(et forældet link er blevet fjernet)
Måske man skulle prøve. Nogle der har erfaringer med krom.