#1 af kondifolket (slettet)
at røre sig
Du læser en tråd i debat > gode rådkondifolket (slettet)
at røre sig
man skal altid dyrke motion i hver dag. jeg vil godt hjælpe jer med at dyrke motion, jeg ved godt at det er svært at komme i gang med det. hilsen kondifolket
14 år30. maj 2010 kl. 16:54
SiriS (slettet)
re: at røre sig
Hvordan kom du selv i gang?
14 år30. maj 2010 kl. 19:15
kondifolket (slettet)
hej siri s jeg kom i gang da jeg starter i kondifolket så jeg bliv bidt af motion, det er så dejlig at røre sig, man bliver så glad når man har dyrke motion. hvordan kom du i gang med at dyrke motion. hilsen kondifolket
14 år30. maj 2010 kl. 20:02
SiriS (slettet)
Meget langsomt! Jeg har gået til yoga en gang om ugen en sæson en gang imellem. Ind imellem svømmer jeg, jeg var konkurrencesvømmer som barn. Så fik en veninde mig lidt i gang med at løbe. Jeg er begyndt at løbe mange gange, og gået i stå hver gang. Derfor begyndte jeg at gå ture. Jeg kan også godt finde på at cykle en tur eller øve mig med sjippetovet. En bog satte mig i gang med at styrketræne i vinter, men stadigvæk kun lidt. Jeg holdt mange pauser, hvor jeg slet ikke fik motion i flere uger. Men lige nu dyrker jeg motion hver dag for at få lidt bedre kondi og blive stærkere, så det ikke skal blive ved med at være så svært at komme i gang. Og det virker. Jeg kan mærke en forandring på bare 14 dage.
14 år30. maj 2010 kl. 21:22
kondifolket (slettet)
hej siri s det er godt at du dyrker masser af motion hver dag. bliver du også glad efter du har dyrke motion. hilsen kondifolket
14 år31. maj 2010 kl. 11:48
SiriS (slettet)
Ja, jeg bliver ret glad i låget af det! :-D Og jeg bliver også pludselig hurtigt tyndere!
14 år1. juni 2010 kl. 00:28