Næringsindhold generelt

Du læser en tråd i debat > gode råd

Næringsindhold generelt
Jeg fandt ud af, at det er svært at regne helt med næringsindhold slået op på div netsites(og sågar producenternes info), da jeg skulle finde info om kogte kikærter. Faldt over denne HELT VILDT grundige side, hvor man ovenikøbet kan bede om at få information i 100 gr og andre anvendte normer.
nutritiondata.com
God ide at benytte så grundig vejledning, så vi ikke får kuk i regnskaberne, når vi taster varer ind som andre også benytter.
14 år16. april 2010 kl. 13:06
re: Næringsindhold generelt
Derfor holder jeg mig til kun at gøre næringsindhold fra bagsiden af varer tilgængelige for andre. Mine "kogte ris" og andre udregninger og ting fundet på internettet holder jeg for mig selv :-)

mvh. tina
14 år20. april 2010 kl. 22:33
re: Næringsindhold generelt
Hey, tak skal du have, hotlips! Godt tip. ^^
14 år25. maj 2010 kl. 08:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });