øv

Du læser en tråd i debat > gode råd

øv
min hund er lige død, (hjerneblødning)
hvis jeg kan holde mig fra mad nu...
bliver jeg snart normalvægtig
øv øv øv.
hun blev 15½år
spis nu ikke pandekager med is...
øv øv øv
går i seng nu...pis

undskyld mit indlæg
14 år14. april 2010 kl. 19:15
re: øv
Det gør mig ondt med din hund. Det er føles bare så tomt, når man mister sin trofaste følgesvend igennem mange år.
Måske bør du overveje at skaffe dig en ny hund hurtigst muligt, så du får noget andet at tænke på. Jeg ved godt det er svært.
14 år14. april 2010 kl. 20:01
Før du anskaffer dig et nyt dyr, så bliv færdig med at sørge over den gamle. Jeg gjorde nemlig det engang, da min undulat døde (den blev taget af en kat) at jeg købte en ny næsten med det samme.

Men den nye var ikke håndtam som den gamle - og havde ikke de samme skægge sider. Og det endte med at jeg gav den væk fordi jeg alligevel ikke kunne holde ud at have den.

Og det var bare en undulat. Man knytter sig tættere til en hund.
14 år15. april 2010 kl. 08:14
15½ år er da flot for de allerfleste hunderacer.
Prøv hellere at vende den om og glæd dig over, at hunden havde et dejlig hundeliv sammen med dig og din familie, hvor den blev elsket og passet på alle tænkelige måder!
Jeg ved det er svært for man holder så meget af de kæledyr , men at vide at den havde et super liv varmer mig lidt.
14 år15. april 2010 kl. 11:27
Du skal sandelig ikke undskylde noget som helst!

Det her er naesten for svaert for mig ... ! Saa.. well ...

Skriv dine om dine minder med hende/ham. Har du billeder og optagelser, lad dem inspirere dig.
Tal med andre, som maaske kendte hende/ham, el. fortael om hende/ham.

Kender du andre, som har en hund el. andre dyr, saa besoeg dem eventuelt, tag dig lidt af deres pets og tal med dem om hende/ham. De vil vide, hvad du gaar igennem i denne tid.

Gaa eventuelt i biografen, el. noget andet, som du holder af. Det er okay at bruge lidt ekstra penge nu!

Og husk, hun/han er der jo stadigt i en vis forstand. ... Okay, jeg ved godt det nok ikke foeles saadan. Men maaske paa lidt laengere sigt kan det vaere en god ting at huske paa.

(og saa om en hundrede aars tid hurtigst muligt skulle du overveje at goere det, rdrd forelsaar! Der er jo ikke tale om en udskiftning af nogen, kun om at tage sig af en ny! ^^)
14 år25. maj 2010 kl. 09:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...