Spiser du ikke andet? Det lyder af meget lidt!
Men du skal i hvert fald indtage noget protein efter træning, fx kan du spise yoghurt, eller noget kylling/ost til dit brød.
Dine muskler har brug for noget til at reparere sig med.
Hvad spiser du til frokost? måske kunne du spise kylling med grøntsager, det er forholdsvis let at tilberede - evt i forvejen - og det vil hjælpe dig med at fyde dine depoter op.
Jeg læste for nyligt, at det slet ikke er en dårlig ide at træne på forholdsvis tom mave om morgenen. På det tidspunkt er dine kulhydratdepoter tømte, og det skulle tvinge kroppen til at forbrænde fedt straks fra morgenstunden. Men du skal fylde op bagefter, ellers tærer du bare på dine muskler.
#2 af Sannew (slettet)
og for ikke at få sidestik når jeg træner på løbebåndet , spiser jeg et æble inden jeg tager afsted
men så når jeg kommer hjem klokken 11 fra træningen og inden jeg skal på arbejde spiser jeg så skiver rugbrød på ca 76 g og så klokken 14 spiser jeg et æble .
mit spørgsmål er
om jeg skal vel skifte mit æble ud med et stykke rugbrød klokken 14 eller hvad ?
eller skal jeg spise et stykke hvidt brød når jeg kommer hjem og spise rugbrød klokken 14 eller hvad