Behandlinger mod overvægt - positive erfaringer?

Du læser en tråd i debat > gode råd

Behandlinger mod overvægt - positive erfaringer?
Der udbydes mange behandlingsmetoder, som påstås at være slankende, muskel eller hudopstrammende og alt muligt andet. De fleste af dem er ret nemme at gennemskue, som det rene humbug.

Men der der nogen som har positive erfaringer (i hvilken som hest retning) med nogen af metoderne, i forbindelse med vægttab, og altså som et supplement til motion og sund kost?
Bailine, Endermologie...?
14 år2. februar 2010 kl. 13:52
re: Behandlinger mod overvægt - positive erfaringer?
Hej Jeg har prøvet Bailine engang.. Jeg fik 5 behandlinger. Jeg kunne mærke forskel.. men jeg tror stadig på begrebet kost og motion...

Bailine er muskelstimulans som opbygger muskler.. De muskler skal holdes vedlige.. Og hvis man ikke styrketræner ved siden og på længere sigt hjælper det ikke i længden.. Intet hjælper undtagen man holder det hele vedlige..
14 år6. februar 2010 kl. 13:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });