fedt eller hud??

Du læser en tråd i debat > gode råd

fedt eller hud??
hej jeg tabte mig på en meget dum måde pga anoreksi. nu er jeg kommet ud af det pis med psygolog hjælp. og har taget meget på og gør jeg statig siden mandag har jeg taget 2 kg på spsier meget og tit. men mit spørgsmål er hvordan jeg ved om det på maven er fedt eller løs hud?? er der nogen måde man kan se forskel??
14 år6. januar 2010 kl. 13:47
re: fedt eller hud??
Umiddelbart vil jeg sige at hvis du er i tvivl er det bare løs hud. Jeg er i hvert fald slet ikke i tvivl om de 10-15 cm jeg får fat på er ren flæsk ;-)

Helt ærligt så ved jeg det ikke, men er det bare 1-3 cm du får fat på mellem fingrene vil jeg kalde det hud, er det 10 cm og derover og føles fast, men blødt er det fedt.

Mit føles i hvert fald fast, men er samtidig blødt.

Giver det mening??
14 år7. januar 2010 kl. 16:47
jeg kan tage ved noget.det fæles både fast og ikke fast. noget kan jeg nå rundt om andet kan jeg ikke??
14 år7. januar 2010 kl. 21:27
Jeg har ingen erfaring med det, men hvad med at bruge en fedtmåler? Fx kan man ofte få sin fedtprocent målt på et fitnesscenter. Hvis du synes det er vigtigt (jeg gør ikke).
14 år7. januar 2010 kl. 22:52
Arj, det lød nedladende, sådan var det altså ikke ment. Undskyld!
14 år7. januar 2010 kl. 22:53
total god ide :) og nej tog det ikke så tungt skriver jo for at i kan give jeres mening :)
14 år8. januar 2010 kl. 09:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });