#2 af pandora1981 (slettet)
Få en makker
Du læser en tråd i debat > gode rådpandora1981 (slettet)
re: Få en makker
Tak for et indlæg med god inspiration.... Det kunne være, man skulle overveje det:-)
14 år8. januar 2010 kl. 12:43
Frandsen1987 (slettet)
re: Få en makker
Jeg har som et af mine råd valgt, at jeg skal gå flere ture i løbet af ugen, men jeg har også vildt svært ved at komme afsted. To gange i denne uge har jeg så været nede i byen, jeg tog bussen derned, men da jeg skulle hjem igen valgte jeg at gå og vupti så havde jeg pludselig gået 45 min. Det er selvfølgelig ikke i vildt højt tempo, men rask gang og så er det jo bare fedt, når man alligevel er ude og skal hjem så man lidt "ikke planlagt" motion.
Jeg tager bussen på arbejde hver dag, har 10 km. hver vej. Men nogen gange hopper jeg af bussen et par stoppesteder før jeg egentligt behøver, og så går jeg resten af vejen hjem. Det er lidt nemmere, at tage sig sammen til frem for at skulle tage sig sammen til at komme afsted når man er kommet hjem og har fået sat sig i sofaen.
Bare lige en lille idé til at få gåturene ind i hverdagen uden, at man egentligt føler at man bruger en masse ekstra tid på det, man skal jo hjem på en eller anden måde :)
Jeg tager bussen på arbejde hver dag, har 10 km. hver vej. Men nogen gange hopper jeg af bussen et par stoppesteder før jeg egentligt behøver, og så går jeg resten af vejen hjem. Det er lidt nemmere, at tage sig sammen til frem for at skulle tage sig sammen til at komme afsted når man er kommet hjem og har fået sat sig i sofaen.
Bare lige en lille idé til at få gåturene ind i hverdagen uden, at man egentligt føler at man bruger en masse ekstra tid på det, man skal jo hjem på en eller anden måde :)
14 år9. januar 2010 kl. 20:55
Jeg vidste det godt. Men alligevel troede jeg ikke at forskellen ville være så stor som den er.
Måske er det også det jeg trænger til i mit professionelle liv...