Anbefales

Du læser en tråd i debat > gode råd

Anbefales
Hej,Jeg kan varmt anbefale DDV kostprogram! Hvis man i starten vejer sin mad og får den mængde grønsager der anbefales taber man sig.Det kræver jo så selvdisiplin!
For nogen år tilbage fulgte jeg planen-altså 30 gram brød om morgenen med så meget ost. Så meget kød til aften osv. Jeg tabte mig helt vildt! Men kræver så også at spise MEGET grønt.Det er jo det der er med til at forøge forbrændingen.Tabte mig 16-17 kg på knap 6 uger.Der gik halvandet år hvor jeg så blev gravid og tog lige så stille på igen.Men jeg har prøvet så meget! Den er bare god!Denne "kur" Giver dig energi!
15 år15. august 2009 kl. 15:17
re: Anbefales
Jeg kender flere der har haft super gode resultater med programmet. Jeg har faktisk flere af bøgerne derhjemme og tror også det bliver med stor inspiration derfra, når min Nupo periode er ovre (om ca. 1½ uge).

I perioder har jeg også prøvet at øge grønsagsmængden, men jeg synes desværre jeg kører lidt sur i de mange ting, der skal snittes og skæres - men jeg ved godt det bare er en vanesag. Er startet med at tage SUND madpakke med på arbejde, så jeg i det mindste ikke lader mig friste af de lune retter etc.

Det lyder rigtig imponerende med dit store vægttab tidligere. Det er rart at høre fra nogen der har prøvet tingene på egen krop! Tak for indlægget :o)
15 år19. august 2009 kl. 12:29
re: Anbefales
Hej Marinne,JA det er MEGET GRØNT! Men tænk på hvad det gør for dig :) Jeg startede for godt en uge siden at omlægge min kost.Jeg har fundet ud af det giver mig mere lyst til MAD ved at kalde det en kur =)Jeg har simpelthen halveret mine potioner.I dag ved morgenbordet spiste jeg et halvt rundstykke i stedet for to hele. Spiser meget grønt op af dagen,og rugbrød spiser jeg a´to gange inden aftensmaden.Det går så gal i dag når vi får gæster,men det skal der være plads til.Der er da røget tre kg!HURRA!
15 år22. august 2009 kl. 12:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });