Infrarød sauna???

Du læser en tråd i debat > gode råd

Infrarød sauna???
Er der nogen der har hørt om det er rigtigt at Indfrarød Sauna virker "slankende".. der står på den der er i "mit firnesscenter" at man forbrænder 900- 2400 Kcal på 30 min,- se det ville jo være ler! Når jeg søger på netttet kan jeg næsten kun finde firmaernes egne anprisninger
15 år4. august 2009 kl. 20:57
re: Infrarød sauna???
Det er noget sludder. Den eneste måde du kan forbrænde kalorier på, er ved at dine celler skal arbejde, og derved bruge energi. Det gør man ikke med sauna. Om så den er infrarød.
15 år4. august 2009 kl. 21:46
tænkte jeg det ikke nok... aldrig er der noget der kommer af sig selv - ja altså andet end lommeuld;O)
15 år4. august 2009 kl. 23:05
900-2400 kcal er da og helt vildt meget! Det er jo hvad man indtager en hel dag - og det skulle man kunne brænde af i en sauna på 30 min.
Sikke noget snyd og bedrag. Man burde melde den slags til en eller anden form for myndighed.
15 år7. august 2009 kl. 18:46
ja og man er jo billigt tilsalg, for hvis man nu kunne tabe sig så let.. så var det da værd at prøvce ;O)
15 år9. august 2009 kl. 13:38
Den infrarøde sauna er udrensende for hele kroppen og meget sund at komme i. Så hvis det var mig der havde muligheden så ville jeg bruge den hver uge.
15 år19. august 2009 kl. 21:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });