Bindevævsmassage

Du læser en tråd i debat > gode råd

Bindevævsmassage
Hejsa.
Jeg har fået bindevævsmassage i år sa jeg skulle giftes og gere ville strammes lidt op og have fjernet ridebukselårene og jeg kunne se at motionen var ikke helt nok. Jeg fik nogle gode resultater(har dem stadig) og nu skal det så bare vedligeholdes. Så hvis der skal ske lidt ekstra samtidig med vægttabet er det en fantastisk ting. Jeg har fået 4 behandlinger og kunne se det meget hurtigt. Jeg sætter lidt info ind om det her, det er tekst jeg har fundet på nettet og/eller er blevet fortalt eller selv oplevede da jeg fik massagen:
Bindevævsmassage er en effektiv måde at få sat gang i kredsløbet på.

Der kommer en større blodgennemstrømning og udskillesen af affaldsstoffer ledes bort fra kroppen.

God til appelsinhud , - eksem, - og udskillelse af affaldsstoffer.

Massagen er god til at stramme bindevævet op.

Bindevævsmassage er effektivt til arvæv/strækmærker.

Lymfe-systemet stimuleres så væskeansamlinger og affaldsstoffer transporteres væk.

Bindevævet virker som depot for fedt bundet til negative følelser, hormonale ubalancer samt affald fra stofskiftet enten på grund af forkert kost, for lidt motion eller følelsesmæssige oplevelser eller spændinger, som ikke er blevet bearbejdet rettidigt. Når bindevævet er "fyldt helt op" udrenser huden selv i form af bylder, bumser, eksem, udslet, rødme eller betændelsestilstande, cellulitis, psoriasis, rosen osv.
16 år18. oktober 2008 kl. 10:22
re: Bindevævsmassage
Hvad hedder sådan en massør der kan give bindevævsmassage?

Gør det ikke ondt?
16 år20. oktober 2008 kl. 10:34
Det er ikke så meget hvad massøren hedder men mere om massøren tilbyder denne type massage. Det kildrer ikke det er der ingen tvivl om, men min massøre var sød til at stoppe når hun kunne se det gjorde ondt på mig. Hun var dog vildt imponeret over hvor meget der skulle til før det gjorde ondt.
Prøv at søg på nettet under bindevævsmassage evt. alternativ behandler så vil jeg mene de kommer frem dem som er i nærheden af dig.
16 år24. oktober 2008 kl. 21:25
Hej :0)

Jeg har mit eget kopsæt, hvor man kan give sig selv massage hver dag. Mener det kostede 300-400 kr.

Og det kan godt være jeg er pivet ;0) Men jeg synes det gjorde meget ondt i starten, men det blev heldigvis bedre som tiden gik.

Jeg synes det virker, men det skal holdes ved lige - og det forsvinder ikke på 14 dage. Jeg bruger dem i badet - med bodyshampoo, men man kan vist også bruge massageolie.
Se evnt.

perfect-body.dk

helsenyt.com

pernillehoi.dk

Held og lykke og av av av ;-)

16 år25. oktober 2008 kl. 15:53
Hej Tiger Girl
Har læst om dit kop-sæt før og kunne godt finde på at investere i et. MEN, har hørt at man fik "blå mærker" i begyndelsen, hvordan var dine erfaringer med det?
Hilsen Easy
16 år30. oktober 2008 kl. 08:36
Hej ;0)
Jeg har oprettet en ny profil - så det er mig Tiger girl ha ha ;0) så jo jeg fik også blå mærker i starten. Men det bliver bedre med tiden ;0)
Men i starten vil man gerne gøre det super grundig ha ha så har man overdriver lidt - ellers skal man også sørge for at drikke vand - som du sikkert også gør- Jeg har talt med konen til manden der har opfundet dem - for flere år tilbage ;0)

Held og lykke.
16 år8. november 2008 kl. 13:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });