Hovedsiden hedder Din Kost og hvis man kan holde ud at læse norsk, så tror jeg godt det kunne være et besøg værd. Jeg synes selv det er noget svært at læse, men øvelse gør vel mester.
Sidens indehaver er en ernæringsfysiolog/dr.philos ved navn Maria Thommessen. Så videnskaben skulle være lødig. Jeg fandt siden da jeg søgte efter information om bogen Kostskolen af Gunn Helene Arsky - og hun er åbenbart een af medarbejderne på dinkost i Norge.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
dinkost.no
Hovedsiden hedder Din Kost og hvis man kan holde ud at læse norsk, så tror jeg godt det kunne være et besøg værd. Jeg synes selv det er noget svært at læse, men øvelse gør vel mester.
Sidens indehaver er en ernæringsfysiolog/dr.philos ved navn Maria Thommessen. Så videnskaben skulle være lødig. Jeg fandt siden da jeg søgte efter information om bogen Kostskolen af Gunn Helene Arsky - og hun er åbenbart een af medarbejderne på dinkost i Norge.