#2 af MP86 (slettet)
Te...
Du læser en tråd i debat > gode rådMP86 (slettet)
re: Te...
Jeg gør det samme :) Og det er sundere end slik, hvis du lader være med at putte sødemiddel i... Det har jeg helt vænt mig af med.
16 år24. marts 2008 kl. 09:37
veile
Jeg drikker Grøn the med kanel og anis(lipton). Den kan jeg også godt drikke uden sødemiddel, men ellers skal jeg helst have sukker i teen.....
16 år3. april 2008 kl. 16:17
bruger slettet
har i prøvet lakridsrodste? jeg drikker den enten ren, eller blander den 1:1 med en universal urtete, begge dele køber jeg i matas. Det smager ligesom flydende slik, bare uden kalorier;-)
16 år7. april 2008 kl. 15:09
QuemAum (slettet)
hej jeg er lige begyndt her på siden og det er dejligt at se at der er måde at styre sukkertrangen på.
jeg har altid srukket te men nu kan det få en mening.
jeg vil bare inde folk om at the er vanddrivende. og man skal huske at drikke andet væske ellers kan jeg sige af erfaring at man kan dehydrer.
jeg har altid srukket te men nu kan det få en mening.
jeg vil bare inde folk om at the er vanddrivende. og man skal huske at drikke andet væske ellers kan jeg sige af erfaring at man kan dehydrer.
16 år9. april 2008 kl. 16:36
specielt den der hedder bedstemors frugtkurv vil jeg gerne anbefale, den kan købes på nettet ved frederiksdal tehandel, smager himmelsk, både min søn og kæreste måtte have en kop da jeg fik her til aften:-)
mange hilsner fra dutti