Jeg vil mene at hvis du har tastet ind et stykke tid så burde du have en ide om hvad og hvor meget du bør spise om dagen. Det er ikke sikkert det bliver helt perfekt men sikkert bedre end ingenting. Så skriv ned på et stykke papir og lav en vurdering selv ud fra erfaring. Eller lav en madplan på forhånd og så følge dem mest muligt. F.eks. fisk om aften og I er ude på restaurant så find det der minder mest om det og spis ikke for meget. Spis gerne en salat uden (for meget) dressing før maden for at tage den værste appetit. Eller hvad du nu har mulighed for og kan finde på.
Ellers må du finde en netcafe hvis du kan holde dig på rette vej på den måde
Men jeg tror godt du ved hvad der er sundt madindtag efterhånden så du klarer det nok. Rigtig god ferie.
#2 af slank2008 (slettet)
Jeg skal snart afsted på ferie (åhh hvor bliver det skønt!), hvor jeg dog ikke har mulighed for at komme på nettet. Normalt er det at taste ind i madital en stor, stor hjælp til at sørge for at jeg ikke skejer ud og jeg er derfor ret bekymret for hvordan det skal gå med en hel uge, hvor jeg ikke kan se mit madindtag sort på hvidt. Hvad plejer i at gøre for at sikre at i holder den sunde livsstil, selvom i ikke har mulighed for at taste måltider ind over en periode? Håber på lidt gode råd, da jeg gerne vil have en så god ferie som overhovedet mulig, hvor jeg holder den sunde livsstil!
Knus