endnu en snak om kalorier :-)

Du læser en tråd i debat > gode råd

endnu en snak om kalorier :-)
Jeg er 171, vejer 70,6 kg.
Jeg træner minimum 3 gange om ugen (styrketræning + 20 min intensiv fedtforbrænding) og vil gerne ligge på ca 1500 kcal dagligt, men kommer tit til at få lidt mere, men indtager stadig mindre end jeg forbrænder.
Jeg er interesseret i at høre fra nogen i min "gruppe", altså ca samme vægt og højde. Hvor mange kcal indtager i pr dag, dyrker i motion og i så fald hvor meget?
Mvh, yasmina.
16 år8. februar 2008 kl. 09:30
re: endnu en snak om kalorier :-)
Andres erfaring har dog også interesse :-)
16 år8. februar 2008 kl. 10:37
jeg ved ikke opm du vil regne mig med i din gruppe, men jeg træner karate 3 timer ugentlig, derudover sidder jeg meget stille (studerer) og kører bil istedet for at være fornuftig at gå. jeg er lige begyndt på kur igen og kan godt mærke det er svært at spare på kalorierne for jeg er så sulten hele tiden, men jeg vil gerne have presset indtagt ned på mellem 1000-1500 kCal daglig igen.
16 år18. februar 2008 kl. 15:55
jeg vil sige 1200 kcal - god fornøjelse...
16 år18. februar 2008 kl. 16:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });