#2 af KarinaHadsten (slettet)
Skide god ide...
Du læser en tråd i debat > gode rådKarinaHadsten (slettet)
re: Skide god ide...
Jep den er nemlig rigtig god. Har tidligere prøvet den. Det er fint også til lige at planlægge en rute på forhånd.
16 år22. januar 2008 kl. 08:44
claus (slettet)
Det er da vildt smart - og her har man siddet og målt på et kort. Hvor gammeldags har man lov til at være :-D
Den skal nok blive brugt flittigt - tak for linket...
Den skal nok blive brugt flittigt - tak for linket...
16 år22. januar 2008 kl. 19:33
iakob
Rent faktisk er iform en guldgruppe af sider - man kan have stor fornøjelse af bare og sidde og surfe lidt rundt derinde.
De har f.eks. også øvelser for optræning af mave/ryg, opskrifter, opstartsprogrammer til diverse sportsgrene som f.eks. cykling og løb, mange ting om kost (incl deres egne kostråd) og mange ting om motion.
Man kan blive medlem for en mindre formue og få nogle flere ydelser, blandt andet adgang til hele deres online kogebog, vægttabskonsulent mv - men hvis det havde været en gratis side, så ville jeg være fristet til at sige det var en side der burde have en eller anden pris.
De har f.eks. også øvelser for optræning af mave/ryg, opskrifter, opstartsprogrammer til diverse sportsgrene som f.eks. cykling og løb, mange ting om kost (incl deres egne kostråd) og mange ting om motion.
Man kan blive medlem for en mindre formue og få nogle flere ydelser, blandt andet adgang til hele deres online kogebog, vægttabskonsulent mv - men hvis det havde været en gratis side, så ville jeg være fristet til at sige det var en side der burde have en eller anden pris.
16 år23. januar 2008 kl. 08:59
bruger slettet
min biologilærer har faktisk anbefalet iform til mig. Jeg skal skrive større skriftlig opgave om et selvvalgt emne og jeg har valgt emnet fedme. Så i den forbindelse kan iform også bruges og jeg synes også det er en guldgrube af lækre og gode ting.
:-)Buffy
:-)Buffy
16 år23. januar 2008 kl. 20:51
KarinaHadsten (slettet)
Det er da et vildt spændende emne. Men også ganske stort. Det kan bliver svært at begrænse sig.
Der er jo også masser af hjælp at hente her på siden. Gode links og bøger. Du må jo endelig sige til hvis der er noget vi kan hjælpe med. :-)
Der er jo også masser af hjælp at hente her på siden. Gode links og bøger. Du må jo endelig sige til hvis der er noget vi kan hjælpe med. :-)
16 år24. januar 2008 kl. 09:20
iakob
Spændende Buffy.
Meget interessant hvordan du vil arbejde med det emne i biologisk forstand - jeg har lidt svært ved at se iform som ret brugbar i den forbindelse, for iform er jo slet ikke særlig videnskablig og er også ret karrig med kildehenvisningerne til eventuelle videnskabelige undersøgelser som man kan bygge en biologirapport på.
Hvad - sådan mere præcist handler rapporten om?
Hold da op - det er et godt emne! Spændende!
Ih.. jeg vil gerne læse din rapport når du er færdig. Må jeg det?
Meget interessant hvordan du vil arbejde med det emne i biologisk forstand - jeg har lidt svært ved at se iform som ret brugbar i den forbindelse, for iform er jo slet ikke særlig videnskablig og er også ret karrig med kildehenvisningerne til eventuelle videnskabelige undersøgelser som man kan bygge en biologirapport på.
Hvad - sådan mere præcist handler rapporten om?
Hold da op - det er et godt emne! Spændende!
Ih.. jeg vil gerne læse din rapport når du er færdig. Må jeg det?
16 år24. januar 2008 kl. 21:23
Herinde på denne side kan du tegne er rute over den tur du har gået, og så nøjagtig få at vide hvor lang turen er. Jeg går ud at handler med barnevognen og går nogle gange en omvej for at få lidt ekstra motion, ja det hele tæller jo...
iform.dk
Hilsen Tyndtilapril