Kun for kvinder ;-)

Du læser en tråd i debat > gode råd

Kun for kvinder ;-)
Hejsa.

Jeg er en af de uheldige, hvor motion ikke længere er en mulighed pga. sygdom.

Jeg går til gengæld til behandlinger hos bailine, hvilket rent faktisk har gjort at min krop ikke er blevet slap efter et vægttab.

En alternativ mulighed, som jeg faktisk har haft stor succes med.

Bailine er desværre "kun" for kvinder.
Mvh.

Diddl.

16 år14. januar 2008 kl. 10:53
re: Kun for kvinder ;-)
Hej Diddi

Jeg vil lige oplyse det kan være en grim oplevelse ved Bailine, hvis man har dårlig ryg, de sagde det ingen betydning havde, men jeg kunne ingenting lave i 14 dage bagefter, nu har jeg købt en motionscykel som jeg kan julle lidt på uden meget belastning, så må jeg se om det holder. :-)
16 år14. januar 2008 kl. 17:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });