pas meget på med at spise ude!
Du læser en tråd i debat > gode rådiakob
re: pas meget på med at spise ude!
Hm.. jeg har vist svaret på dette i en anden post, men jeg kan da se at du faktisk levnede. Det er godt.
Smagte det så lige så godt som du huskede det, eller bedre? ;-)
Smagte det så lige så godt som du huskede det, eller bedre? ;-)
16 år12. januar 2008 kl. 19:35
dutti (slettet)
ja det var ekstremt mums lækkert mmmmmm så jeg nød det men det er da tankevækkende.... så forstår jeg godt hvis buinessfolk der ofte spiser ude har svært ved at holde vægten
16 år12. januar 2008 kl. 23:19
KarinaHadsten (slettet)
Åh jeg elsker også sådan nogle ben, men det er så en af de ting man ikke skal spise hver dag. Jeg tror da også det er noget af det fedeste kød jeg kender. Men det smager bare mums.
Dutti: du må bare tænkte på det som den fornøjelse det var og så fortsætte kuren som om intet er hændt .
Hvis man skal spise ude kan det nok være en god ide at undersøge menuen forskellige steder først så det ikke ender med at man overspiser. F.eks. kan man på Jensens Bøfhus få grillet kyllingefilet og så vælge bagekartoffel, så kan man undlade sovs og gad vide om ikke de har en fedtfattig dressing man kan få i kartoflen og så salatbar, hvor man holder sig fra brødkrutonner og de chipslignende salat toppings. Det er da et festmåltid uden at man behøver føle at man ofre sig for kuren.
Mvh. Karina
Dutti: du må bare tænkte på det som den fornøjelse det var og så fortsætte kuren som om intet er hændt .
Hvis man skal spise ude kan det nok være en god ide at undersøge menuen forskellige steder først så det ikke ender med at man overspiser. F.eks. kan man på Jensens Bøfhus få grillet kyllingefilet og så vælge bagekartoffel, så kan man undlade sovs og gad vide om ikke de har en fedtfattig dressing man kan få i kartoflen og så salatbar, hvor man holder sig fra brødkrutonner og de chipslignende salat toppings. Det er da et festmåltid uden at man behøver føle at man ofre sig for kuren.
Mvh. Karina
16 år14. januar 2008 kl. 12:24
dutti (slettet)
ja det er rigtig nok, men jeg nød hver en bid og desuden har jeg besluttet at jeg to gange om ugen må spise alt det jeg forbrænder, for det ikke bliver for surt, så giver det også mulighed for lidt udskejelser nu og da.
men jeg vil ik ta ud og spise for at spise det slankemad jeg spiser hjemme såååå der er det altså ærgerligt, så længe der stadig sker fremskred i kuren, har jeg ikke ofret for meget, målet må gerne rykkes, der kommer jo også en dag hvor der skal stabiliseres.
mvh dutti
men jeg vil ik ta ud og spise for at spise det slankemad jeg spiser hjemme såååå der er det altså ærgerligt, så længe der stadig sker fremskred i kuren, har jeg ikke ofret for meget, målet må gerne rykkes, der kommer jo også en dag hvor der skal stabiliseres.
mvh dutti
16 år16. januar 2008 kl. 10:12
det blev så omkring 7300 kJ altså 1750 kCal for et enkelt måltid, og jeg som ellers synes jeg ikke gik amok!
så måske skal man bare ikke tage ud og spise for tit medmindre man godt gider ud og spise og så spise slankemad, det gad jeg ikke på nogen måder og det bed sig selv i halen!
så ville bare lige fortælle hvor hurtig de kalorier rent faktisk kan løbe op.