Reklamer

Du læser en tråd i debat > gode råd

Reklamer
Det her har måske ikke så meget med vægttab at gøre - og så alligevel.

Ser I, sidste år til jul gav jeg min mand en Reklamer, Nej Tak - skilt. Det betyder at vi ikke har fået reklamer ind af døren omkring januar-udsalget. Og det er skidt fordi jeg skal have fornyet min garderobe - for jeg har tabt mig (det var her sammenhængen med vægttab var).

Så.. findes der en hjemmeside som samler alle disse reklamer op? Tilbudsugen.dk ser ikke ud til at fungere for sko og tøj sådan generelt.
16 år1. januar 2008 kl. 10:22
re: Reklamer
Jeg får reklamer men der er ikke nogen i denne uge for kun tøj og sko. Der er selvfølgelig tøj/sko i Bilka/Kvickly og deres reklamer kan ses på deres hjemmesider. Ellers kan du se om dine favorit butikker har hjemmesider. Der kan også være noget på hjemmesiden for dit butikscenter.

Tillykke med vægttabet.
16 år1. januar 2008 kl. 11:31
Hej Iakob

Alle de reklamer vi andre får fyldt postkassen med for tiden, kan læses i pdf-format på tilbudsaviser.dk, det er også muligt at søge i dem.

Mvh Nina
16 år1. januar 2008 kl. 16:02
Tak for de svar. Jeg holder lige øjenene åbne på det site du linkede til, Nina
16 år1. januar 2008 kl. 17:46
dengodeuge.dk har også alle reklamerne plus mere. Man skal bare tilmeld sig så kommer de automatisk ind i din email boks hver uge.

hilsen Poppit
16 år4. januar 2008 kl. 06:39
Hm... på dengodeuge skriver de ikke noget om at de ikke sælger min email adresse videre. Jeg vil helst ikke spammes.

Men tak for linket i øvrigt.
16 år4. januar 2008 kl. 14:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });