vægttab???

Du læser en tråd i debat > gode råd

vægttab???
Jeg undrer mig over, at jeg taber mig mere end det der står herinde.
Er det unormalt?
16 år29. december 2007 kl. 06:38
re: vægttab???
jeg tænker det måske har noget med ens forbrænding at gøre. det jo lidt forskelligt hvor høj den er fra peson til person, selvom man har indtastet vægt osv.. så tror ikke det er unormalt..
16 år29. december 2007 kl. 15:13
Ja, det kan være du har ret. Men jeg skal have mens, så jeg burde tage på :S
16 år30. december 2007 kl. 00:07
Jeg taber mig også og jeg burde tage på.

Kan det allerede være tabt muskemasse? Efter små 14 dage uden det store motion (men til gengæld noget mere ståen)?
16 år30. december 2007 kl. 13:00
hihihi: okay, det lyder mystisk så. har du så kommet til at taste for meget mad ind?
muskelmasse taber man ikke kun det hvis man ikke har noget i sine depoter at tære på?
16 år30. december 2007 kl. 14:54
nej, fordi jeg danser hver dag, måske forbrænder jeg bare mere. Jeg taster det nemlig ind som hjemmetræning.
Hmm. Men har tabt 1.2 kilo på 5 dage?
16 år31. december 2007 kl. 14:41
Hvis man træner meget så tager man på - muskelmasse. Jeg går ud fra at hvis man så tilsvarende ligger på den lade side, så taber man sig.

Det så i hvert tilfælde sådan ud for fyren der blev straffet for Dovenskab i filmen Seven.
16 år1. januar 2008 kl. 10:11
Altså hvis du har trænet i lang tid, er din forbrænding jo højere. og da muskelmasse skal have mere energi(kcal) end fedt kan man også spise flere kalorier. Dine muskler forsvinder jo ikke med det samme.
Men muskler vejer som bekendt mere end fedt og du taber jo ikke fedt med det samme.

Men er du lige begyndt at træne kan man godt tage på, men det regulerer sig efter ca. 1 måneds tid.

Jeg vejede 55.6 før jul og i morges vejede jeg 54.3
1.3 kilo på 9 dage? Og jeg har ikke sultet mig selv?

Det undrede mig bare.:)
16 år1. januar 2008 kl. 11:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });