hej siv. jeg kan ikke finde ud af at skrive til dig andre steder, selvom det ellers ser ud til at man kan det. :) jeg mener at jeg har set dit bruger navn på andre sider hvor du hedder det samme, blandt andet på girltalk, e det ikke rigtigt?
Jeg kan se du har bevæget dig ud på dybt vand herinde, men hvad laver du dog også her?
det er måske ikke den bedste måde at håndtere tingene på efter man er blevet udskrevet fra sygehuset,så er det meningen du skal fortsætte i den rigtige retning og ikke kører dig ned som du gør nu.
hvis det slet ikke er dig jeg har set på nogle andre sider så må du undskylde at jeg sådan belemre dig.
jeg studsede bare over hvorfor du var her, og det er jeg nok ikke ene om.
16 år14. december 2007 kl. 22:58
bruger slettet
#2 af bruger slettet
re: siv
det da vidst lige meget!
16 år15. december 2007 kl. 10:10
bruger slettet
#3 af bruger slettet
re: siv
bevars.. jeg prøvede bare at finde ud af om du var den samme. men det var det så ikke. det må du undskylde :)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
jeg mener at jeg har set dit bruger navn på andre sider hvor du hedder det samme, blandt andet på girltalk, e det ikke rigtigt?
Jeg kan se du har bevæget dig ud på dybt vand herinde, men hvad laver du dog også her?
det er måske ikke den bedste måde at håndtere tingene på efter man er blevet udskrevet fra sygehuset,så er det meningen du skal fortsætte i den rigtige retning og ikke kører dig ned som du gør nu.
hvis det slet ikke er dig jeg har set på nogle andre sider så må du undskylde at jeg sådan belemre dig.
jeg studsede bare over hvorfor du var her, og det er jeg nok ikke ene om.