Opdeling pr måltid virker desværre ikke - er der andre der har oplevet det?

Du læser en tråd i debat > gode råd

Opdeling pr måltid virker desværre ikke - er der andre der har oplevet det?
Kan nogen fortælle hvorfor jeg får et forkert resultat på måltidsfordelingen?
ige nu har jeg beregnet min morgenmad til at skulle være 22,5% men programmet skriver 8%.
Regnestykket ser således ud:
1030 kcal * 100 / 4570 = 22,5%=
morgenmad i kcal*100/ det totale antal kcal
Har andre det samme problem? Jeg blev ellers så glad da denne fordeling kom på, men det er ikke så fedt når det så ikke virker efter hensigten!
17 år8. november 2007 kl. 15:57
Opdeling pr måltid virker igen!
Det er mig igen - har lige foretaget er par justeringer i indtastningen og nu virker det alligevel! Mærkeligt!
17 år8. november 2007 kl. 16:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });