Hej Ulla
Jeg forstår fuldstændig din situation, men selvom det en enkel dag lige går helt skævt, så er det bare op på hesten igen, hvilket det lyder til, du er på vej til nu :-)
Du må bare tænke tilbage på 'smutteren' som noget der i så voldsom grad ikke må ske igen, men at du har nydt det (hvilket du sikkert har) men alligevel haft tanken om, at det var forkert, og så bare tænke på, at det ikke skal ske igen, for du har du bedre uden de dage.
Med hensyn til alkohol - jeg drikker det, hvis der er en speciel grund. Noget der skal fejres eller lignende. Men der er jeg nok ikke helt den rigtige til at råde dig, da jeg ikke drikker rødvin.
Men håber du kunne bruge det andet til noget :-)
Det er flot, du er oppe på hesten igen!
Camilla
#2 af camilla k (slettet)
Jeg har ikke rigtig været herinde de sidste 2 uger, jeg har nok haft dårlig samvittighed over at være faldet i, og ikke rigtig kunne komme op igen, så 14 dage har resulteret i 3 kg på, jeg har dog stadig gået til gymnastik, men ikke spist godt faktisk rigtig usundt.
Hold da op hvor er det svært, og man bliver også lidt pinlig, over at ikke kunne holde det.
Jeg tror nu, at jeg er kommet tilbage på rette vej igen, og har den gode madpakke og gymnastiktøjet med, så jeg er klar til at tage til gymnastik direkte fra arb.
Hvad gør i andre, når en enkelt dum dag pludselig griber om sig, og man går helt amok.
Jeg troede faktisk jeg var kommet over det stadie, efter at have tabt næsten 10 kg og var på vej yderligere ned.
Hvordan gør i med hensyn til vin, er det helt udelukket, eller regner i det med i kalorie regnskabet, så det bliver en del??
Håber på lidt hjælp og støtte.
KH
Ulla