#22 af SiriS (slettet)
Bootcamp
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Bootcamp
Jeg er faktisk lidt i tvivl om jeg nu har fået kredsløbstræning nok i denne uge. Løbetræningen giver i alt 1,5 tm, så var jeg til svømning 40 min, jeg har gået nogle ture, måske i alt 2 timer. Det er faktisk lige i underkanten. Jeg kan godt give den noget mere gas i næste (og sidste) uge.
14 år6. juni 2010 kl. 21:59
rdrd (slettet)
Jeg løb 12 km sidste tirsdag, og var egentlig overrasket over hvor nemt det var. Jeg ville virkelig ønske jeg lige havde tiden til at få løbet så langt hver gang.
Det tog mig en 1 t og 22 min og jeg havde det bare så godt bagefter. Desuden var jeg ikke stiv i benene efterfølgende, som jeg godt kan være når jeg har løbet en halv time til tre kvarter.
Det tog mig en 1 t og 22 min og jeg havde det bare så godt bagefter. Desuden var jeg ikke stiv i benene efterfølgende, som jeg godt kan være når jeg har løbet en halv time til tre kvarter.
14 år7. juni 2010 kl. 14:14
SiriS (slettet)
Flot!
14 år7. juni 2010 kl. 15:53
Faktisk har jeg svært ved at se, hvordan mindre motion kan være nok. Det er det her niveau jeg har lyst til at dyrke motion på. Lidt morgengymnastik og opvarmning, løb 3 gange om ugen, styrketræning 2, måske en cykel- eller svømmetur og lidt stræk/ yoga. Alligevel er jeg glad for kun at have forpligtet mig til en afgrænset periode.
Hvordan går det med jer andre? Får I løbet i varmen?