Jeg må have en dunk vand ved kassen om sommeren, men ellers ikke noget. Det ville være ret uheldigt hvis der kom vådt ned i maskinen.. Jeg tror godt det kan lade sig gøre at gå ud og spise en gulerod efter 2 timer ved kassen, jeg kan i hvert fald spørge min chef. Hun er også selv på skrump :-) Jeg kan så bare kun gøre det når den nye chef er på arbejde, for den gamle er en "old-school'er", der egentlig synes pause er noget pjat.
iakob: synes da det er sødt af dig at kigge i min dagbog og komme med forslag, men ja, formuleringen kunne have været bedre. Men det skal du ikke have bidt hovedet af for, man er jo ikke alvidende.
16 år7. januar 2008 kl. 22:35
iakob
#12 af iakob
re: Over 3 måltider om dagen?
:-)
16 år7. januar 2008 kl. 22:49
Frede123 (slettet)
#13 af Frede123 (slettet)
re: Over 3 måltider om dagen?
Ellers må du til at guffe gulerødder på potten :-))))
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg tror godt det kan lade sig gøre at gå ud og spise en gulerod efter 2 timer ved kassen, jeg kan i hvert fald spørge min chef. Hun er også selv på skrump :-)
Jeg kan så bare kun gøre det når den nye chef er på arbejde, for den gamle er en "old-school'er", der egentlig synes pause er noget pjat.
iakob: synes da det er sødt af dig at kigge i min dagbog og komme med forslag, men ja, formuleringen kunne have været bedre. Men det skal du ikke have bidt hovedet af for, man er jo ikke alvidende.