#1 af Pernille78 (slettet)
Madplan
Du læser en tråd i debat > kostPernille78 (slettet)
Madplan
Er der nogen der kender til en god madplan man kan finde her på nettet, hvis man gerne vil tabe sig ca. 1 kg om ugen?
16 år5. januar 2008 kl. 19:42
helmer
re: Madplan
Jeg har lagt en kostplan ind i dag under "gode råd" forummet. Det er en kostplan fra en diætist som er en fornuftig plan du kan leve på i længere tid end en hurtig plan hvor du skruer for meget ned for kalorierne. Den er på 1500 kcal eller 600 KJ om dagen cirka. Hvor meget du taber dig afhænger jo af hvor meget du vejer for meget. Vejer du meget for meget så rasler kiloene jo lettere af i starten end hvis du kun har et par kilo at smide. Det er ikke sådan at svare på.. Held og lykke
16 år5. januar 2008 kl. 19:57
helmer
6000KJ skulle der stå..
16 år5. januar 2008 kl. 19:57
Pernille78 (slettet)
tak - det vil jeg prøve og kigge på.
Pernille
Pernille
16 år6. januar 2008 kl. 08:55
iakob
Læs om de 8 kostråd og sæt dig ind i mættede, enkeltumættede og flerumættede fedtsyrer.
Når det er gjort, så kan du finde masser af gode opskrifter her:
fedtfattig.dk
minus50.dk
webopskrifter.dk
iform.dk
netdoktor.dk
6omdagen.dk
Når det er gjort, så kan du finde masser af gode opskrifter her:
fedtfattig.dk
minus50.dk
webopskrifter.dk
iform.dk
netdoktor.dk
6omdagen.dk
16 år6. januar 2008 kl. 17:03
Ahimsa (slettet)
Øhh kan man få et link til de 8 kostråd, eller skal man bare google det? Har du måske et link hvor du synes det er lettere at læse om tænkte jeg????
16 år6. januar 2008 kl. 17:08
iakob
Dem kan du bare google. De findes refererede på mange hjemmesider - stammer fra Sundhedsstyrrelsen
Jeg fandt på et tidspunkt et dokument der forklarede kostrådene - satte dem i perspektiv med befolkningens generelle, nuværende sundhedstilstand etc etc. Men den kan jeg altså ikke lige finde igen. Jeg vil prøve at lede noget mere.
Jeg fandt på et tidspunkt et dokument der forklarede kostrådene - satte dem i perspektiv med befolkningens generelle, nuværende sundhedstilstand etc etc. Men den kan jeg altså ikke lige finde igen. Jeg vil prøve at lede noget mere.
16 år6. januar 2008 kl. 17:31
Ahimsa (slettet)
Takker - så googler jeg det lige sammen med "sundhedsstyrelsen" så er det nok lidt mere kilden man får fat i ;-)
16 år6. januar 2008 kl. 18:30
iakob
Her er et link altomkost.dk - ikke det jeg snakkede om, men med et godt råd om at slanke sig :-)
16 år6. januar 2008 kl. 19:42