Opskrifter fra Netdoktor

Du læser en tråd i debat > kost

Opskrifter fra Netdoktor
Hej.
Jeg har prøvet flere af de opskrifter der er på netdoktor (deres 40 udvalgte) og flere af dem er røget lige på "Greatest Hits Listen".
Så var det at jeg gerne ville have flere af dem, men må indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at betale 129 for en hel måned for at kunne se dem når jeg jo synes det fungerer fint for mig med det her forum.
Så..... er der nogen af jer som har været medlem der og måske har nogle af deres opskrifter de vil dele med mig?
Eller nogen som kender nogen der pt er medlem?
Eller er der måske nogen der er med på at købe et "fælles abbonement" hvor vi så alle har logg-inn i en måned vi kan dele?
16 år28. december 2007 kl. 19:30
re: Opskrifter fra Netdoktor
Der er ikke noget i vejen med at dele en enkelt opskrift eller to ud.

Men ligefrem organiseret misbrug - det tror jeg ikke vi skal gøre fra dette forum. Lone kan sandsynligvis blive stillet ansvarlig.

I øvrigt er 129 kroner ikke meget for en kogebog - og når du er medlem står det jo dig frit for at kopiere opskrifterne til et dokument på din egen PC. Men jeg kan godt forstå at du synes det er ærgelige penge at skulle af med - jeg er af princip (princippet kaldes også for nærrighed :-) heller ikke medlem af betalingssites.

Tak for tippet i øvrigt. Vil lige checke deres udvalgte opskrifter ud.
16 år28. december 2007 kl. 20:40
re: Opskrifter fra Netdoktor
Hmm organiseret misbrug - sådan har jeg nu ikke tænkt på det. De tjener jo på det. Men nu du siger det kan jeg se at den er speget.
Nå men så må jeg jo nok til muldvarpeskindet ;-)
16 år28. december 2007 kl. 20:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });