78 kcal til morgenmad

Du læser en tråd i debat > kost

re: 78 kcal til morgenmad
årh undkskyld.. det fordi jeg ikke læser hvad du skriver.. jeg er med nu :)
16 år9. december 2007 kl. 21:24
Sivsiv: Jeg kan huske at du siger et sted at du har "klemt" din psykolog til at sige noget som jeg ikke vil gentage her.
Du har garanteret også klemt psykologen til at give dig ret i det ævl du lukker ud her.
Og at spise lige inden man lægger sig til at sove er ikke godt for noget.
Bare min mening!
16 år9. december 2007 kl. 23:13
hov hov hov.. det her var fuldt ud hans egen ide. . okay, det ikke hans ide at jeg skal spise det indej eg går i seng, og kun spise 78kcal om morgen.. det noget jeg selv har fundet ud af.. men det andet er altså ham..
har virkelig ikke klemt ham til det, det lover jeg
16 år9. december 2007 kl. 23:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });