Fiberdrys.

Du læser en tråd i debat > kost

Fiberdrys.
Jeg er faldet over en virkelig god fiberdrys, som kun indeholder 39 g kulhydrat, hvor de fleste andre morgenmadsprodukter indeholder langt over 60 g.
16 år30. november 2007 kl. 11:12
re: Fiberdrys.
Ih altså, jeg er bare en klovn til det her, jeg får altid trykket på den forkerte knap i utide :-(
Nå det var det her fiberdrys. Det indeholder hele 38 g kostfibre, hvilket igen er en hel del mere end f.eks. Kellogs 'Bran Buds' (eller hvad det nu hedder :-)
Det kan købes i Rema 1000 og er i en firkantet gul mælkekartonlignende kasse hvor der står Crispy Food øverst og 'naturprodukt' - 'fiberkost' på siden af den.
Den er altså rigtig god, sprød og velsmagende. Jeg ved godt at den slags ikke er det man skal spise mest af, men hvis man ikke kan undværer sin yoghurtsdrys, så er denne her god. 3,5 g fedt/100g
16 år30. november 2007 kl. 11:30
Hej Spacy. Jeg kom til at tænke på hvor meget kostfiber der er i den fiberdrys du har fundet i forhold til andre?

Selv sværger jeg til rugbrød som "fiberdrys" når jeg får den trang. Men hvordan ligger fiberdrys egentlig i forhold til rugbrød, sådan kostfibermæssigt?
16 år30. november 2007 kl. 19:14
hvis det er den jeg tror det er, er der virkelig mange fibre i, 32 pr 100 g så vidt jeg husker, så det er meget bedre end rugbrød:)
16 år3. december 2007 kl. 21:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });