Opskrifter på julemad og -godter

Du læser en tråd i debat > kost

Opskrifter på julemad og -godter
Denne tråd handler om hvordan vi kan lave julen lige så god som den plejer at være, men måske lidt mindre fed og sukkerrig.
16 år29. november 2007 kl. 18:45
Småkager på Perfect Fit
Jeg har købt en bøtte sukker- og fedterstatning ved navn Perfect Fit i det håb at det kan bruges til at lave hæderlige julesmåkager med. Mest pebernødder, men også andre slags.

Er der nogen her som har erfaring med Perfect Fit til småkager?
16 år29. november 2007 kl. 18:47
re: Småkager på Perfect Fit
Jeg har bagt en del sukkerfrit bagværk med Perfect Fit (eller Atwel - det virker ens) - også småkager, og de blev ret gode. Men husk at blande Perfect Fit i melet, for ellers klumper det let.
Prøv at søge på Google efter sukkerfri småkager, og du får et righoldigt udvalg. Jeg mener bestemt at have set en opskrift på pebernødder. Held og lykke med foretagenet.
16 år29. november 2007 kl. 22:14
re: Opskrifter på julemad og -godter
På denne hjemmeside

opskrifter.heede.dk

er der en masse opskrifter - bla. på nogle forskellige søde sager. Der er også rigtig mange andre sunde retter. Alt sammen efter vægtkonsulentprincipperne - derfor er det ved de fleste opskrifter angivet hvor meget af den ene og den anden ration man bruger. Men det kan man jo bare se stort på hvis man ikke er på vægtkonsulenterne.
16 år5. december 2007 kl. 13:22
Øv jeg havde ikke held med URL - her er den (måske)

opskrifter.heede.dk
16 år5. december 2007 kl. 13:23
Hmmm - nå men I forstår hvad jeg mener :-)
16 år5. december 2007 kl. 13:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });